Sonntag, 9. Dezember 2012

Nikolo bum bum ...

.
... der Nikolo geht um!
Drauß´n is´ so huscherl kalt,
der Nikolo der kimmt scho bald
und kehrt bei uns g´wiß ei,
drum müaß´ma recht brav sei´!

Nikolo bum bum, der Nikolo geht um!
Macht´s eahm auf, er klopft scho o,
mir grüaß´ma di, du heil´ger Mo!
Geh eina glei ins Haus und laar dei Sackerl aus!

Nikolo bum bum, der Nikolo geht um!
Sag´n ma dir a Sprücherl auf,
a Liaderl sing ma aa no drauf,
laß fei koa Ruatn da, du liaber Nikolo!

Nikolo bum bum, der Nikolo geht um!
Äpfel, Birn und Mandelkern
und Zuckerzöpfö eß´ ma gern.
Muaßt heit no so weit geh,
mir dank´ma die recht schö!



A bisserl mit Verspätung 
war der Nikolo heit 
beim Christkindlmarkt der örtlichen Vereine.

Kommentare:

  1. Den Sack, der da Krambus hat, kenne ich noch gut von meiner Kindheit!

    AntwortenLöschen
  2. Mir ham heit an ganz braven Krampus g'habt, der hat bloss G'schenkerl dabei g'habt und koan an Sack einigsteckt :-))

    AntwortenLöschen
  3. Hallo liebe Junischnee ;-)
    Dankeschön für Deine lieben Worte die Du immer hast. Ich freue mich sehr über jeden Eintrag bei mir. Ich wünsche von ganzem Herzen ein schöne besinnliche Adventswoche, freie Strassen und viele schöne Momente die dein Leben bereichern. Wenn du Lust hast schau auch in meinem Regionalmarkt vorbei.
    Alles Liebe ((♥))

    AntwortenLöschen